چهارشنبه 08 می 13 | 14:29

برگزاری دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی

هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.


همایش روز رسانه‌های اجتماعیبه گزارش تریبون مستضعفین دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان 9 تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.

از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· کاركردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها

· طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی

· فرهنگ سازماني، آموزش و رسانه‌هاي اجتماعي

· تبليغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها

· بررسي علل و موانع بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي در سازمان‌هاي ايراني

· استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی

· روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه

· تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجي

· راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

برای شرکت در همایش به بخش ثبت‌نام (http://smday.ir/#register) مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان (http://smday.ir/#speaker) و برنامه برگزاری به سایت همایش (Smday.ir) مراجعه کنید.

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن:

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.