پنج‌شنبه 16 فوریه 12 | 13:16

استراتژی مدیریت تصویر حزب‌الله در افکار عمومی + پی‌دی‌اف

مرکز دیپلماسی عمومی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با انتشار گزارشی به بررسی استراتژی مدیریت تصویر حزب‌الله در افکار عمومی به عنوان یک مدل موفق پرداخت.


مرکز دیپلماسی عمومی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نخستین شماره از مجموعه مقالات «چشم‌اندازهای مرکز دیپلماسی عمومی» در سال ۲۰۱۲ را منتشر ساخت. این شماره که به نوشته لینا خطیب محقق این مرکز می‌باشد، به بررسی استراتژی مدیریت تصویرسازی حزب‌الله در طی ۵ سال گذشته در لبنان و در میان مردم عرب می‌پردازد.

این گزارش به این مسئله می‌پردازد که حزب‌الله لبنان چگونه از فعالیت‌های سیاسی خود حمایت کرده و مشروعیت خود را در میان مخاطبانش ترویج می‌دهد.

نویسنده گزارش بیان می‌دارد که «حزب‌الله از طریق یکپارچه‌سازی تبلیغات و بازاریابی سیاسی، در استفاده از چندین پلتفرم ارتباطی موفق عمل کرده و توانسته است تا خود را از یک شبه‌نظامی اسلامی که خارج از سیستم سیاسی لبنان عملیات می‌کند به یکی از بازیگران اصلی سیاسی در لبنان تبدیل کند. از همین رو، حزب‌الله با بهره‌گیری از تغییرات موجود در محیط سیاسی، تصویر خوبی برای خود ایجاد کرده است.»

لینک دانلود مقاله انگلیسی

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن:

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.