صدا و سيما آنتن خود را می‌فروشد

در كشور ما اين شيوه از جذب اسپانسر صرفا متكي به داشتن آشنايان و دوستان در نهادها و سازمان‌هاي مختلف است. گاهي هم ميان اسپانسر‌دهنده و اسپانسر‌گيرنده، بده بستان خاصي وجود دارد. در چنين شرايطي اگر مدير تلويزيون بداند كه تهيه‌كنندگي يك تخصص است، از بودجه جذب شده «كارمزد» منطقي را به آورنده پول مي‌دهد و اين بودجه را براي ساخت سريال در اختيار تهيه‌كنندگان قرار مي‌دهد.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.