سقوط رسانه‌های دیجیتال به زردنگاری

رسانه های زرد درحالی به حوزه دیجیتال راه پیدا کرده اند که کارشناسان اخبار آنها را تهدیدی برای امنیت روانی جامعه می دانند. این رسانه‌ها برای ورود به زندگی شخصی هنرمندان و فوتبالیستها هیچ محدودیتی ندارند و هدف آنها تنها جذب مخاطب است. برخی از آنها حتی قابل ردیابی نبوده و با بزرگ نمایی حوادث عمده فعالیت آنها است.

فعالیت زیرزمینی اینترنتی در رادیو گفت‌وگو

ارتباط و استفاده برخی مدیران از شبکه‌های زیر زمینی منجر به تقویت آن‌ها می‌شود؛ متاسفانه یک دالان زیر زمین بوجود آمده که برخی مدیران ما هوس می‌کنند از این طریق به قدرت برسند.

جریان‌های سیاسی ایران در فضای سایبر

جریان های وابسته سیاسی در فضای سایبر ایرانی اغلب منافع ملی كشورهای تغذیه كننده را دنبال می كنند. البته در این راه از استراتژی های بسیار زیركانه ای استفاده می كنند. اغلب آنها به سراغ حاشیه هایی مثل زنان، اهل سنت، طبقه متوسط، بیكاران، مرزنشینان و … می روند و در این راستا هر اقدامی كه دولت ایران انجام دهد به چالش می كشند. استاندارد خاصی را دنبال نمی كنند بلكه اغلب به دنبال زدن تابوها، مقدسات و همه اعتقادات ملی و اسلامی ایرانیان هستند.

اوضاع اینترنت در امریکا و اروپا

در ایتالیا، آلمان، انگلیس و آمریکا برای استفاده از اینترنت قوانینی مطرح شده است. اگر فردی به یک کافی نت در اروپا که مجوز قانونی داشته باشد برود، باید کارت شناسایی ارائه کند.

پروژه گلف 2000

آنها می‌دانند که یک فرد رسانه‌ای علاقه به مطرح شدن دارد چه از طریق مصاحبه و گفت‌وگو با نشریات و رسانه‌های گوناگون. روشهای جذب افراد مختلف است و بستگی به نقاط ضعف آنها دارد. جذب برخی بر اساس مسائل مالی صورت می‌گیرد و یا از طریق مسائل جنسی و ارتباط جنسی مخالف جذب این سازمانها می‌شوند اما روش مالی برای جذب افراد در ایران کاربرد بیشتری داشته است. در این میان NGOها نقش مهم و به نوعی محلل در این خصوص بازی می‌کنند. NGOهایی که منابع مالی شان از خارج کشور تأمین می‌شود به گونه‌ای به آنها پول تزریق می‌شود که قابل بررسی نیست.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.