فیسبوک، توئیتر و مستضعفین داخلی
راه حلی که وجود دارد، راهی است که هرچه بیشتر در انطباق با روح انقلاب اسلامی و همچنین شرایط زمانه است. با گسترش اینترنت و اهمیت روزافزون آن برای زندگی در دنیای امروز، شکلهای جدیدی از رسانه نیز شکل گرفت. شکلهایی از رسانه که گاه “رسانههای شهروندمدار” خوانده میشوند.
کیستی «مستضعف»
در نگاه دینی، ما با نقد ساختارهای قدرتی مواجهیم که با «حق» نسبتی ندارند. در حالی که در نگاه چپگرایانه با نقد ساختارهایی مواجهیم که با «فقر» زاویه گرفتهاند. همین نگاه نیز در بعد رسانهای تعمیم مییابند. بدین معنی که حتی اگر مخاطبِ رسانه مستضعفین مالی باشند، هدف رسانه فقط و فقط اقتصادی نخواهد بود. بلکه او موظف است تا زمینههای رشد فرهنگی «قشر آسیبپذیر» را در قبل «حق» افزایش دهد.
اخرین اخبار
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
پربازدیدترین
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.