فیس‌بوک، توئیتر و مستضعفین داخلی

راه حلی که وجود دارد، راهی است که هرچه بیشتر در انطباق با روح انقلاب اسلامی و همچنین شرایط زمانه است. با گسترش اینترنت و اهمیت روزافزون آن برای زندگی در دنیای امروز، شکل‌های جدیدی از رسانه نیز شکل گرفت. شکل‌هایی از رسانه که گاه “رسانه‌های شهروندمدار” خوانده می‌شوند.

کیستی «مستضعف»

در نگاه دینی، ما با نقد ساختارهای قدرتی مواجهیم که با «حق» نسبتی ندارند. در حالی که در نگاه چپ‌گرایانه با نقد ساختارهایی مواجهیم که با «فقر» زاویه گرفته‌اند. همین نگاه نیز در بعد رسانه‌ای تعمیم می‌یابند. بدین معنی که حتی اگر مخاطبِ رسانه مستضعفین مالی باشند، هدف رسانه فقط و فقط اقتصادی نخواهد بود. بلکه او موظف است تا زمینه‌های رشد فرهنگی «قشر آسیب‌پذیر» را در قبل «حق» افزایش دهد.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.