وقتی هرم سبک زندگی وارونه می شود

امروزه رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب ما از تلویزیون گرفته تا روزنامه‌ها، از بیلبوردها شهری گرفته تا اس ام اس های تبلیغاتی همه در حال تبلیغ کالاها و خدمات گوناگون هستند. واقعیت این است که تبلیغات به عنوان بخش اصلی فرهنگ مصرف بر ذائقه‌سازی متمرکز است، امری که ساخت و دگرگونی یک سبک زندگی را از بستر هرم سبک زندگی دنبال می‌کند. کم کم نظام ارزشی متغیر می شود، موفقیت در داشتن ماشین گران‌قیمت، گوشی تلفن روزآمد، سفر خارجی، استفاده از برندهای معروف و … تعریف می‌شود.

سبک زندگی انقلابی در «له و علیه سازش»+ دانلود

ویژه‌نامه «له و علیه سازش» با موضوع سبک‌زندگی انقلابی و جهادی، ویژه اردوهای راهیان نور دانشجویی توسط هفته نامه «پی نوشت» منتشر شد. در این ویژه‌نامه موضوعات و محورهایی از الزامات سبک زندگی یک جوان انقلابی نسل سه و چهار با پرداختی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته است.

سبک زندگی؛ پاشنه آشیل قشر دانشجو

درباره تعارض خودسازی و جامعه سازی، آقا من باید اول خودم را بسازم که بعد جامعه‌ام را بسازم! پس خداحافظ، این خودسازی هم معمولاً بیش از چهارسال طول می‌کشد.

تلاش «گره» احیای سبک زندگی انقلاب اسلامی بود

عوامل سازنده برنامه تلویزیونی «گره» معتقدند: مدیریت‌های سلیقه‌ای و ارائه تعابیر نادرست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، موجب فاصله گرفتن جامعه از زندگی مورد توجه انقلاب شده است و «گره» تلاش کرد سبک زندگی انقلابی را احیا کند.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.