تبلیغات به سبک «ماهواره» از صداوسیما!

خیلی از تبلیغات بازرگانی رسانه‌ی ملی، آنچنان اغواکننده هستند که مخاطب، کمترین تناسب را بین آن و چارچوب ارزشی این سازمان پیدا می‌کند. مثلاً، در تبلیغات کفش یا وسایل ورزشی تن‌تاک، آنچنان بین زندگی سالم و تناسب اندام و سلامت جسمی و روحی با استفاده از این وسایل ارتباط «این همانی» برقرار می‌شود که مخاطب شک می‌کند که آیا در شرایط فعلی، که من استفاده‌کننده‌ی از این کالاها نیستم، دارای سلامتی هستم یا خیر؟

برنامه‌ی دولت یازدهم برای بودجه‌ی فرهنگی چیست؟

علت وجود دغدغه‌ی فرهنگی در اصل نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن و همچنین نقش و وظیفه‌ای که همه‌ی دولت‌ها نسبت به مقوله‌ی فرهنگ دارند، یک سری مطالبات فرهنگی از طرف رهبر انقلاب نسبت به دولت‌ها شکل می‌گیرد. مطالبات فرهنگی مختلفی که در طول تاریخ حیات جمهوری اسلامی شکل گرفته است و دولت‌ها را ملزم می‌کند که امور فرهنگی‌شان را در قالب آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.