رسانۀ ملی و پارادوکس ارزش‌گرایی-مصرف‌گرایی

تبلیغات تلویزیونی به‌تازگی در قالب قرعه‌کشی جوایز ویژه و باارزش، حمایت مالی از برنامه­‌های پرمخاطب به گونه‌­ای صریح، ضمنی و یا زیرپوستی به اقناع مخاطب در مصرف یک نوع کالای خاص و یا استفاده از خدمات شرکت، بانک و یا مؤسسه‌ی مالی می­‌پردازد. روندی فزاینده که مخاطب برای پیگیری برنامه‌ی مورد علاقه خود ناچار و ناگزیر از مشاهده­‌ی آن است.

عضو کمیسیون فرهنگی: علاقه ای به شعر و ادبیات و سینما ندارم

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوالاتی در خصوص فرهنگ می گوید به جز یکبار تاکنون سینما نرفته و علاقه‌ای به شعر، ادبیات و سینما ندارد. وی در پاسخ به اینکه در شعر و ادبیات و سینما چند نفر از جبهه انقلاب را می شناسد می گوید علاقه ای به این وادی ندارم ولی انهایی را که رهبری تایید کنند ما هم تایید می کنیم.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.