رسانۀ ملی و پارادوکس ارزشگرایی-مصرفگرایی
تبلیغات تلویزیونی بهتازگی در قالب قرعهکشی جوایز ویژه و باارزش، حمایت مالی از برنامههای پرمخاطب به گونهای صریح، ضمنی و یا زیرپوستی به اقناع مخاطب در مصرف یک نوع کالای خاص و یا استفاده از خدمات شرکت، بانک و یا مؤسسهی مالی میپردازد. روندی فزاینده که مخاطب برای پیگیری برنامهی مورد علاقه خود ناچار و ناگزیر از مشاهدهی آن است.
عضو کمیسیون فرهنگی: علاقه ای به شعر و ادبیات و سینما ندارم
عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوالاتی در خصوص فرهنگ می گوید به جز یکبار تاکنون سینما نرفته و علاقهای به شعر، ادبیات و سینما ندارد. وی در پاسخ به اینکه در شعر و ادبیات و سینما چند نفر از جبهه انقلاب را می شناسد می گوید علاقه ای به این وادی ندارم ولی انهایی را که رهبری تایید کنند ما هم تایید می کنیم.
اخرین اخبار
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
پربازدیدترین
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.