بررسی بایدها و نبایدهای فضای مجازی در برنامه «راز»
محور اصلی برنامه بررسی به نقد سیاستهای فرهنگی در حوزه فضای مجازی اختصاص داشت و میهمانان برنامه محمدصالح مفتاح مدیرمسئول سایت تریبون مستضعفین، حجتالاسلام غریب رضا فعال فضای مجازی و جهان اسلام، خانم شریعتمداری فعال فضای مجای و آقای صرامی معاون مرکز رسانههای دیجیتال وزارت ارشاد بودند.
افسران جنگ نرم در مقابل غولهای مجازی
امروز هم درست است که نوع جنگ تغییر کرده است اما قاعده جنگ تغییر نکرده است. شناخت درست از محیط و دشمن شرط اول پیروزی در یک نبرد است.
جبهه فرهنگی سایبر دهه ۸۰؛ مروری بر رشد و توسعه اینترنت در ایران
اما از جهتی با توجه به حوادث 8 ماهه پس از انتخابات جنب و جوش بیسابقه مردمی شکل گرفت و رویشهای ادبی ؛ فرهنگی و هنری فراوانی در گوشه و کنار ایران به وسیله ابزار اینترنت به همگان معرفی شد و این مقطع را به یک دوره تاریخی در تاریخ انقلاب بدل ساخت.
خانم کلینتون، گروه فرارسی دیجیتالتان کم آورده است!
کارمندان فارسی زبان گروه فرارسی دیجیتال وابسته به وزارت خارجه آمریکا، در حرکتی مشکوک که نشان از فرار این نهاد از بحث و گفتگو و پاسخ به شبهات و سوال های کاربران ایرانی در تارنمای فرندفید است، دسترسی بخش وسیعی از کاربران را مسدود کرده و به این ترتیب راه را بر هر نوع ارتباط، اظهار نظر منطقی و آزادانه بستند.
۲۳ خرداد، آغاز یک جنبش بدون خشونت!
اخبار ساعت۲ با پخش نماهنگهای حضور مردم در انتخابات بیش از ۱ساعت به طول انجامید تا بالاخره پیام رهبر انقلاب قرائت شد. تبریک رهبر شبیه دفعات پیش و روی سخن آن با مردم بود، به خاطر مشارکت ۸۵ درصدی و حماسه ۴۰ میلیونی. ایشان این اتفاق را هنرنمائی ملت ايران و یك جشن واقعی دانستند كه دشمنان در تلاشند با تحريكات بدخواهانه، شيرينی آن را از كام ملت ايران بزدايند. بلافاصله تجمع هواداران موسوی بدل به راهپیمایی شد که مقصد آن جایی نبود جز ساختمان وزارت کشور، جایی که ستاد مرکزی انتخابات هنوز مشغول کار بود.
سال شکست سایبری
وقايع انتخابات88، نه تنها كارزار بارها عدم بي طرفي اش را نشان داد، بلكه رقيب پيش از اين در انتخابات 84، باري به صورت تمام قد وارد اين تقابل سايبري (بي رقيب)شده بود؛ پيش گامان جناح سبز در سايبر، هر چند در انتخابات 84 در يك اشتباه نتايج حاصل از دنياي مجازي را با دنياي واقعي معادل سازي كرد،با اين حال تجربه خاصي را در تقابل فشرده، جنگ رواني و رسانه هاي نو به دست آورد…
گاف عجیب روزنامه کیهان!
آقایان تحریریه کیهان توجه داشته باشند که شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، فیس بوک و فرندفید مانند روزنامه کیهان نیستند که یک مطلب را به طور مشخص برای تیتر یک خود انتخاب کنند و افراد مراجعه کننده به آن سایت آمده و مطلب مذکور را ببینند و بروند. بلکه این نوع سایت ها ( وب ۲) مکانی برای گفتگو و بحث و جدل و به اشتراک گذاشتن مطالب جالب است.
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.