نقش تبلیغات تجاری بر اشاعهی مصرفزدگی
فرهنگ مصرف، طیف وسیعی از انتخابها را پیش روی مصرف کنندگان قرار میدهد. به این صورت که، مفهوم مصرف، به مفهوم هویت جمعی ارتباط پیدا میکند، زیرا با تغییر سبک زندگی و شیوع طمع مصرف در جامعه، ارزشها و نگرشها به سمتی میرود که افراد از روی انتخابهای خود، مورد قضاوت دیگران قرار میگیرند.
آیا شما هم کالای مارکدار میخرید؟
یکی از بارزترین عینیتهای مصرفگرایی، هزینه کردن برای کالایی است که در اصطلاح «برند» مینامند. اگر بخواهیم نگاهی عمیق به پدیدۀ برند داشته باشیم باید این سوال را پاسخ دهیم که کالای برند چرا خریداری میشود؟
یخچال میتواند سبک زندگی را عوض کند
آنچه گذشت تبلیغات تجاری برای خرید انواع خوراکی یا چیز دیگر نبود؛ تبلیغات یخچال نیز نبود؛ بلکه دستور العمل فوق را که یک شرکت تولید کننده یخچال و فریزر در سایت خود قرار داده است، مطالعه کنید
۶۵ میلیون نفر اصلا نمیدانند دلار چیست؟
تعداد قلیلی که در شهرهای بزرگ زندگی میکنند ایجاد تموج میکنند و وقتی سایه این هول به دل بقیه میافتد که چه اتفاقی در بازار افتاده، وضعیت بحرانیتر میشود. در همین روزها در روستاهای مختلف بودم، مردم خیلی راحت دارند زندگی میکنند.
چگونه از بیعدالتی در امان بمانیم؟
ما فرض را بر این میگذاریم که عدالت رعایت شود و فرد هم تلاش خود را انجام بدهد ولی با تمام این وجود خداوند تقدیری برای زندگی ما بگذارد که شاید از نظر ما به ظاهر کم باشد که با رعایت قناعت از بیعدالتی اجتماع هم در امان خواهیم بود.
فرهنگ مصرفی، بزرگترین آفت جامعه انقلابی است
حضرت امام خمینی(ره) در پیامی به ملت ایران با تاکید به اینکه اکثریت رزمندگان عزیز اسلام از طبقات محروم و کم درآمد بودند و مرفهین کمتر دل برای انقلاب سوختند، فرهنگ مصرفی را بزرگترین آفت یك جامعه انقلابی دانستند.
از آلبالوی اسرائیلی تا ساعت شما هویت شما!
امروز بی شک در جامعه ما مصرف بر اساس نیاز حقیقی صورت نمی گیرد و زیادهخواهی و نوعی مد و نیاز کاذب در مصرفگرایی افراد مؤثر است
فضای اقتصاد ما به تهاجم بیرونی مشروعیت می دهد
یک اقتصاددان می گوید: ما با دست خودمان فضایی ایجاد کردهایم که نه تنها مقاومتی نیست، بلکه با تمام وجود به تهاجمی بیرونی مشروعیت میدهد.
سرطان مصرف زدگی و تبلیغات مدرن
با در نظر گرفتن تبلیغات تجاری به عنوان فرآیندی ارتباطی در معرفی و ترغیب به خرید کالا یا خدمات باید گفت این آگاهی بخشی و ترغیب در شرایطی به ثمر مینشیند که فضای اجتماعی متناسب با ساز و کار انگیزشی در برتری دادن کالا یا خدمات مورد تبلیغ بازسازی شود. به بیان دیگر در این جا نیاز است تا با تغییر سبک زندگی، فضای جامعه برای پذیرش کالا یا خدمات مورد نظر، مهیا شود.
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.