ده راهکار برای داشتن یک رسانه محلی موفق

نباید مجله را رایگان توزیع کرد. اگر خوب کار شود خرج خودش را بر مي‌گرداند. پس باید سعی کرد تا کار خوب بشود. اگر تيم خوبي وجود داشته باشد و سرفصل‌هاي خوبي براي نشريه طراحي شود، كم‌كم مي‌توان مجله را فروخت. اگر مطالب خوب باشد، خوانده مي‌شود و اين به آن مي‌گويد. بعد از 2، 3 شماره وقتي برای مصاحبه به حاج آقا فلاني زنگ مي‌زنيد، خيلي لحنش فرق كرده است.

«زندگی٬ عشق و تقوا» در همشری آیه

ویژه‌‌نامه نوروزی همشهری آیه با مطالب متنوعی در حوزه سبک زندگی دینی در 116 صفحه منتشر شد.گفت‌وگوی ویژه این شماره آیه که تصویر جلد مجله را هم به خود اختصاص داده، با استاد شیخ حسین انصاریان انجام شده.

مرموزترین مرد دنیا به روایت مجله وایرد+عکس

یک مجله آمریکایی در تازه‌ترین گزارش شخصیت‌شناسی، به معرفی ۱۳ شخصیت پرداخته است که به ادعای این مجله مرموز‌ترین و خطرناک‌ترین چهره‌های جهان هستند.

«کیهان بچه‌ها» ۵۷ ساله شد

پنجم دی در پنجاه و هفتمین سالگرد انتشار مجله «کیهان بچه‌ها» یادداشت‌ها و خاطراتی از نویسندگان بزرگ در این شماره منتشر می‌شود.

هفته‌نامه باب‌الجواد«ع» منتشر شد

در این شماره داستان با نام آبی آسمانی، زندگی نامه حضرت در خصوص روایت جریان مسیر حرکت امام از مدینه تا مرو، یادداشت با موضوع شفاعت، دلنوشته با عنوان لبیک یا حسین (ع)، شعر با عنوان بسم الله، مناسبت نامه، از مشکهاى تشنه وضو مى ‏کند، فرات وجود دارد.

از آشپزخانه تا مدرسه علمیه در شماره چهارم «مسجدما»

سفر به سرزمین حزب خدا، پرونده‌ای درباره لبنان و مساجد آن، سرنوشت فلسطین در مساجد رقم می‌خورد، مسجد و بیداری اسلامی در بیانات رهبر فرزانه انقلاب، پرونده‌ای درباره یک مسجد خودکفا (مسجد امام محمد باقر قاسم آباد مشهد)، کارکردهای مسجد را تقلیل داده ایم، گفتگو با کارگردان مستند کدام مسجد؟ و… از موضوعات شماره جدید مجله مسجد ما می‌باشد.

نشريه‌ای كه مدتها چشم انتظارش بوديم

اقلیم نقد نشریه‌ای مختص نقد داستان و شعر است و مسئولان آن همانطور که از چنین ماهنامه‌ای انتظار می‌رود بیش از آنکه به فکر گرافیک متفاوت و چشم گیر باشند، به غنای مطالب اندیشیده‌اند. جبهه فرهنگی انقلاب مدت‌ها بود که در انتظار چنین نشریه‌ای نشسته بود.

جسارت یک مجله فرانسوی به پیامبر(ص)

یک نشریه فرانسوی اقدام به انتشار چندین کاریکاتور بسیار توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم‌(ص) کرد.

ژورنالیسم زرد

نشریات زرد تمایل دارند تا با مردمی نامیدن و تکیه بر تیراژ بالای خود، نوعی پوپولیسم مطبوعاتی را به وجود بیاورند که بر این اساس هر نشریه‌ای که مخاطب دارد و فروش می‌رود، مشروعیت داشته و بلکه الگوی دیگر نشریات است! برخی از آن‌ها معتقدند نشریات باید همان چیری را بنویسند که مردم می‌خواهند حتی اگر مبتذل‌ترین حاشیه‌ها را شامل بشود!

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.