سینمای مقاومت شالوده‌شکن است

سینمای مقاومت باید سلطه زبانی را بشکند زیرا زبان دریچه فرهنگ است و باید انحصار زبان انگلیسی در سینما از بین برود زیرا وقتی زبان یک ملت از آنها گرفته شود، کم‌کم فرهنگشان را از دست خواهند داد.

صدا و سیما به وضعیت فروپاشی رسیده است

بنده نفی نمی کنم که صدا و سیما باید درآمد داشته باشد کما اینکه اکنون در لابه لای آگهی ها، برنامه پخش می کند. اما تصور من این است که اکنون همان عدم توان مدیریتی باعث شده مسئله تبلیغات به حدی از اشباع برسد؛ چنانکه مخاطب هر شبکه ای را انتخاب می کند آنچنان بمباران تبلیغاتی می شود که مخاطب حتی به موضوع تبلیغات وازده شده است.

حوزه هنری از انقلابی گری تا کاسب کاری

اینبار ریش مدیران حوزه هنری گرو فیلمی است که در دوران انقلابی مآبی های آن‌ها ساخته شده در حالی که در نوع خود از بدترین فیلم‌های جشنواره به شمار می‌آید. فیلمی که در تمسخر غیرت و استفاده از الفاظ رکیک، خط شکنی بی سابقه در میان همنوعان خود به شمار می آید.

تهدید شبکه‌های متعدد برای صدا و سیما

گسترش تکنولوژی دیجیتال در سال های اخیر به سازمان صدا و سیما این امکان را داده است که بدون نیاز به امکانات فنی گسترده و بدون صرف هزینه فراوان، شبکه های جدیدی را راه اندازی کند. این موضوع آسیب های جدی به صدا و سیما وارد کرده است که مهمترین آن وارونگی هرم قدرت در این نهاد مهم به عنوان مهمترین تولیدکننده برنامه های فرهنگی در کشور است.

شورجه: نبود داستان مستحکم علت عدم توفیق آثار سینمایی

به گفته شورجه، نبود داستان مستحكم در آثار سينمايي سبب شد تا فيلم هاي سينمايي ما در اكران با توفيق زيادي روبرو نشوند.

عبور از جشنواره های خارجی یا جذب مخاطب داخلی؟

آیا افزایش تولید افزایش مصرف محصولات سینمایی یا همان اقبال مخاطبین را به همراه داشته است؟ آیا تنها فراهم کردن ابزار و ادوات می تواند خلا های موجود در بین سینماگران و مخاطبان را پوشش دهد؟ آیا مشکل اصلی سینمای ما فقر وسائل است یا فقر مخاطب؟

اگر شد لطفاً دلسوز باشید

با پیشرفت تکنولوژی و سهل‌الوصول بودن و قیمت پایین فیلم‌ها که اکثراً روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی هستند، دقت برای انتخاب فیلم برای تماشا در بین مخاطبان به حداقل رسیده است.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.