نقدی بر تعدد شبکههای تلویزیونی بدون ظرفیتسازی برای تولید
آیا با تاسیس شبکه های جدید و پخش برنامههای تکراری میتوان با افتخار اعلام کرد که قلههای جذب مخاطب ایرانی را فتح کردهایم و دیگر نگران هجوم فرهنگ ماهوارهای نخواهیم بود؟ با بهره گیری از کدام تئوری و نظریه به سراغ تولید کمی رفتهایم؟ آن هم در بستری از لودگی و سطحی نگری که قطعا اثری از ارائه ی فرهنگی مطلوب و موثر در آن نخواهد بود.
رییس صدا و سیما؟ کدام اولویت ها؟ کدام عملکرد؟
یکی از مواردی که تا کنون جبهه انقلاب ورود جدی به آن نداشته است، نقشآفرینی در معرفی چهرههای ممکن برای مدیریت صدا و سیماست. حلقه بسته مدیریت فرهنگی از یک طیف خاص فکری و سیاسی احتیاج به تغییر سازنده دارد، که لازمه آن معرفی فرصتها و ظرفیتهای جبهه انقلاب است.
اخرین اخبار
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
پربازدیدترین
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.