بررسی عوامل موثر بر فروش یک فیلم
اگر سینما را یک هنر- صنعت- رسانه تعریف کنیم بدون شک ساختار صنعتی آن ایجاب می کند تا هنر هفتم با تجارت و اقتصاد، همبستگی معناداری داشته باشد.هیچ صنعتی بدون گردش پول و بازگشت سرمایه نمی توان مستقر شده و پیشرفت کند و صنعت سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اندیشیدن درباره اقتصاد سینما و تدبر برای رسیدن به تمهیداتی برای فروش بیشتر فیلم نه یک کنش ضد روشنفکرانه که یک ضرورت عقلانی در صنعت سینماست و سینمای ایران به دلیل بحران مخاطب و گیشه بی رونق و بی رمق این صنعت به شدت به بازشناسی و آسیب شناسی آن نیازمند است
اخرین اخبار
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
پربازدیدترین
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.