نقش فقدان عدالت رسانهای در باورپذیری ادعای تقلب در انتخابات 88
رسانهها در کشور ما عمدتا مسایل را متناسب با نظام ارزشی و اولویتی مخاطبان شهریِ برخوردار – برای مثال تهرانیهای مرفه- برجسته میسازند، و با این شیوه این نظام اولویتدهی را در دیگران نهادینه ساخته و عمومیت میبخشند و در درازمدت مردم جامعه را مبتنی بر این نظام ارزشی و اولویتدهی خاص تربیت میکنند. به عبارتی از همگان میخواهند که آنچه را که یک بخش خاص جامعه مهم میدانند را مهم بدانند و آنچه آنان بیاهمیت میشمارند را بیاهمیت بشمارند.
اخرین اخبار
- افزایش محدودیتهای متا بر انتشار اطلاعات پیش از انتخابات آمریکا
- معرفی ۵ بازی آنلاین موبایل در سال ۲۰۱۹
- معرفی ۵ بازی برتر در زمینهی دعوای دسته جمعی برای موبایل
- تنوع هتل و هتل آپارتمان برای رزرو در مشهد مقدس
- باورهای غلط درباره دندانپزشکی زیبایی
- یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!
- ترفندهای کاربردی برای تعمیر یخچال و فریزر
- چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می شود ؟
- ۱۰ توصیه برای بهینه سازی مطالب سایت مانند یک سئوکار حرفهای
- زیباکنار به سمت ویلاهای پیش ساخته میرود
- تو رو خدا لختتر نشو!
- جعبه پیتزا و درآمد خوب فعالان این حوزه
- در مورد لکسوس NX چه میدانید؟
- سویق خوب از کجا بخریم؟
- بررسی چند بانک برتر تست ریاضی تجربی
- معرفی انواع لایت باکس تبلیغاتی
- چرا باید شارژ آپارتمان پرداخت کنیم؟
- ۸ مزیت خرید هاست حرفه ای برای کسب و کار شما
- اهمیت استفاده از تریلی تراکتور
- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
پربازدیدترین
Sorry. No data so far.
Sorry. No data so far.