بوی کباب از صداوسیما می‌آید

حکایت آگهی بازرگانی صدا و سیما را ببین ، که با نشان دادن انواع خوراکی‌ها چه بلایی بر سر فقرای بدور از نعمت جامعه می‌آورد.

چرا بازیگر و ورزشکار؟!

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه رسانه ملی در ارائه الگوی صحیح به جوانان دچار گمراهی شده است، تصریح کرد: در شرایطی که ما الگوی اخلاق کم نداریم، نباید صرفاً ورزشکاران و بازیگران را الگو معرفی کرد.

خودکشی رسانه‌ای!

در چند سال آینده سهم ما از صداو سیمای جمهوری اسلامی، شبکه ای است که فقط دغدغه مندان خاصش را حفظ می کند و برای عموم مردم جذابیتی ندارد.

پیش به سوی «حریم سلطان»ها!

مگر در تلویزیونی که مجموعه نود شبی پخش کرده، پخش یک مجموعه صد بخشی ‌چه شق‌القمری است که با نام «برای نخستین بار در تاریخ تلویزیون» از آن یاد می‌شود؟

این فرزندان نارس و ناقص آقای رسانه ملی!

تولد و افزایش شبکه‌های استانی این سوال را ایجاد می‌کند که ضرورت ایجاد این شبکه‌ها چیست و آیا توانسته‌اند به اهداف تعریف شده نایل شوند یا خیر؟

تبلیغات به سبک «ماهواره» از صداوسیما!

خیلی از تبلیغات بازرگانی رسانه‌ی ملی، آنچنان اغواکننده هستند که مخاطب، کمترین تناسب را بین آن و چارچوب ارزشی این سازمان پیدا می‌کند. مثلاً، در تبلیغات کفش یا وسایل ورزشی تن‌تاک، آنچنان بین زندگی سالم و تناسب اندام و سلامت جسمی و روحی با استفاده از این وسایل ارتباط «این همانی» برقرار می‌شود که مخاطب شک می‌کند که آیا در شرایط فعلی، که من استفاده‌کننده‌ی از این کالاها نیستم، دارای سلامتی هستم یا خیر؟

نگاهی به تبلیغات عجیب صداوسیما

حال اين سوال پيش مي‌آيد كه اگر وضعيت اقتصادي صدا و سيما خوب نيست اين گسترش كمي چه الويت و توجيهي دارد؟

وقتی ناگهان صداوسیما یاد شرعیات می‌افتد

ضرغامی شاید دلش با این توضیحات خوش شود؛ شاید هم به واقع مهمترین موضوع کنونی رئیس سازمان صداوسیما، تصاویر همین چند زن و اعتراضات تلفنی کسی همچون علی مطهری باشد و بنشینند و اسلوموشن، والیبال ببینند که غیر شرعی‌های نمایش داده شده را دریابند؛ ما اما به این می‌اندیشیم که…

۴۰ نقص مناظره اول کاندیداها

مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری را می توان شروع مرحله داغ و شورانگیز انتخابات ۱۳۹۲ دانست. اما به واقع رسانه ملی نتوانست انتظارات مخاطبان را در این حوزه برآورده سازد.

قهرمانان هالیوودی در آگهی‌های سیما!

صدا و سیما بر اساس قوانین و مقررات تعیین و تصویب شده باید اقدام به پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی کند ولی در روزهای اخیر شاهد ورود قهرمانان هالیوودی مانند سوپرمن، گلادیاتورهای رومی و گراهام بل و سناریوهای غربی برای تبلیغ محصولات هستیم.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.