قشر «خاکستری» در پنجاه و هفت

در شماره نهم نشریه که در 4 پرونده برخی از مهمترین مسائل پیش روی تشکل های دانشجویی و فعالین فرهنگی را بررسی نموده، در یادداشت ها و گفت و گوهایی به موضوعاتی نظیر «اخلاق تشکیلاتی»، «موضوع جذب و طیف خاکستری در دانشگاه»، «تعارض نخبگی علمی با نخبگی فرهنگی» و «تفاوت سیاسی کاری و سیاست بازی»پرداخته است.

13 راه حل کاربردی برای اثرگذاری بر فرهنگ عمومی

کار مردمی کردن به معنای انجام کارهای زرد صرفاً مخاطب جذب کن نیست. مثلاً بسیاری از برنامه‌های آیینی که به اسم جذب مخاطب موسیقی و طنزهای خارج از چارچوب به کار می‌برند، اسم فلان مسئله آیینی یا انقلابی را هم رویش می‌گذارند. این مسائل جذب مردم نیست، حل شدن در فضای عمومی و از دست دادن محتواست.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.