کمدین‌ها مقهور استندآپ کمدی نویسندگان

خندوانه که سعی می‌کند علاوه بر خنداندن آگاهی‌های اجتماعی نیز به مخاطب بدهد و برخی رفتار‌های غلط را اصلاح کند بر درست مصرف کردن آب تاکید دارد و بر فرهنگ رانندگی و بستن کمربند ایمنی را هم شب یادآوری می‌کند و کتاب نخواندنمان را با معرفی کتاب‌های خوب به رخمان کشیده و بدرفتاریمان با محیط زیست را مرتب تذکر می‌دهد. این بار تلنگری به سینمای ایران زد. سینمایی که با تمام ظرفیت و پتانسیل‌هایش این روزها ضعف عمده‌ای دارد. ضعفی به نام فیلم‌نامه.

نمایش کمدی در هنگام سخنرانی اوباما

«اوباما» در سخرانی مقابل خبرنگاران از مترجمی نمادین که «لوتر» نامیده شد کمک گرفت تا به‌طور کمدی سخنان رئیس‌جمهوری را با حالتی «خشمناک» ترجمه کند. این کمدی بیانگر مقصود واقعی «اوباما» از سخنانش بود که خارج از آداب و رسوم متداول دیپلماتیک و به‌طور طنازانه بیان شد.

ایران برگر ناتوانی یا توهین ‎؟

ایران برگر، فیلم بدی است؛ بسیار بد. از یک فیلمساز معتبر و محترم. یک کمدی سخیف است که اجتماعی می‌نماید، که نیست.

«کلاه قرمزی» از نوستالژی کودکی تا «کمدی کثیف» سینمایی

این کمدی را باید کمدی کثیف نامید، کمدی توالت محور که حول و حوش قضای حاجت دور می زند، و خنده آن ناشی از احساس چندش آوری است که در مخاطب ایجاد می‌کند.

فراگیری کمدی جنسی در سینمای ایران

ین روز‌ها سینمای کمدی ما بیش از هر وقت دیگری، آغوش به روی شوخی‌های جنسی گشوده است و پی بردن به این موضوع، نه نیازمند بصیرت که فقط محتاج داشتن بصر و بینایی است.

باز هم سینما، باز هم ابتذال، این بار عروسک!

در دوره ای که مخاطب به درک بهتری از کمدی رسیده و آمار فروش فیلم هایی چون سن پطرزبورگ، پسر آدم و دختر حوا نشان می دهد که سینمای کمیک محاوره ای و سخیف را پس زده اند، عروسک مذبوحانه به دنبال نمایش ابتذال است.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.