کفش‌های سه میلیونی برای آقازاده‌ها و مارک‌بازان

برخی از پاساژهای تهران درسالی که قرار است حمایت از تولید ملی دغدغه جدی برای ایرانیان باشد به ویترینی مجانی برای تبلیغ مارکهای خارجی تبدیل شده‌اند و با سوء استفاده از هیجانی کاذب به نام مارک‌بازی بازار پوشاک داخلی را کساد کرده‌اند.

بسياری از توليدكنندگان به واردكننده تبديل شده‌اند

به واسطه كاهش قدرت رقابت توليدكنندگان داخلي در بازار، طي سال‌هاي اخير بسياري از توليدكنندگان فعاليت خود را رها كرده و به واردكننده تبديل شده‌اند چرا كه توليد برايشان سودآور نبود.

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.