چهارشنبه 07 نوامبر 12 | 19:30

رونق تولید با مصرف کالاهای ایرانی توسط زنان

زنان به عنوان مهمترین عامل تقاضای کالاهای خانگی و تغذیه مطرح هستند. اگر بتوانند با اقدامی جهادگونه به مصرف کالاهای ایرانی بپردازند به طور قطع شاهد رونق تولید خواهیم بود.


معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، گفت: سرمایه گذاری‌های کوچک خانم‌ها در زمینه اقتصاد می‌تواند بسیار موثر باشد، بطوریکه زنان سرمایه‌های در گردش زیادی در قالب طلا دارند و اگر این سرمایه‌های راکد با یک طرح اقتصادی مناسب در چرخه تولید وارد شود هم زنان می‌توانند از ارزش افزوده آن بهره ببرند و هم جامعه از آن استفاده کند.

پروین هدایتی افزود: اقتصاد در دو جانب عرضه و تقاضا قابل بحث و بررسی است و زنان می‌توانند نقش موثری در تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی داشته باشند. آنان درحوزه عرضه می‌توانند با عرضه کردن نیروی کاری خود در قالب مشاغل خانگی یا سایر مدل‌های اشتغال نقش موثری ایفا کنند.

لزوم تغییر نگرش زنان در مصرف کالاهای ایرانی به جای کالاهای لوکس

معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نقش زنان در عرصه تقاضا، اظهار کرد: لازم است نگرش زنان در این زمینه از مصرف کالاهای لوکس و تجملی به سمت استفاده از کالاهای ایرانی با کیفیت تغییر پیدا کند، چرا که در صورت تحقق این امر چرخه تولید کالاهای داخلی قطع نمی‌شود.

زنان با مصرف کالاهای ایرانی به تولید رونق می‌دهند

وی افزود: زنان به عنوان مهمترین عامل تقاضای کالاهای خانگی و تغذیه مطرح هستند. اگر بتوانند با اقدامی جهادگونه به مصرف کالاهای ایرانی بپردازند به طور قطع شاهد رونق تولید خواهیم بود.

هدایتی در پایان تاکید کرد:‌ اگر تولید کالا و خدمات در قالب مشاغل خانگی و خانوادگی در قالب تعاونی‌ها صورت گیرد هم به ادامه زنجیره تولید کمک می‌شود و هم زنان می‌توانند نقش موثری در تداوم فعالیت‌ کارگاه‌های تولیدی کوچک داشته باشند.

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن:

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.