به گزارش تریبون مستضعفین تارنمای تخصصی علوم تربیتی رب، با تمرکز بر برپایی کرسیهای نقد و آزاداندیشی در رشتهی علوم تربیتی، به دنبال این است که سنت مغفول نقد و گفتوگوی علمی را در زمینهی مبانی نظری تعلیم و تربیت، پی گیرد و بپروراند.
از این رو، دومین کرسی آزاداندیشی این مجموعهی دانشجویی با موضوع مبنای معرفتی فلسفهی تعلیم و تربیت اسلامی به کوشش تارنمای رب و همیاری بسیج دانشجویی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار میشود.
در این نشست مقالهی مشترک دکتر نرگس سجادیه (دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و هیئت علمی دانشگاه تهران) و محمدرضا مدنیفر(دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران) با عنوان “ساختار معرفتی فلسفههای تعلیم و تربیت اسلامی: مبناگروی یا انسجامگروی؟” ارائه میشود و حجتالاسلام علی محمدی (دانشآموختهی سطح سه حوزهی علمیه و پژوهشگر دفتر فرهنگستان علوم اسلامی قم) به نقد این ایده میپردازد.
این نشست به کوشش تارنمای رب و با همیاری بسیج دانشجویی، امروز (20 آذرماه) از ساعت 15:30 تا 17 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و جلالآلاحمد، روبهروي كوي نصر (گيشا)، نبش خيابان نسيم، دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران، طبقهی سوم، اتاق شورا برگزار میشود.
گفتنی است در نشست اول از این مجموعه نشستها، مقالهی دکتر رمضان برخورداری (دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و هیئت علمی دانشگاه خوارزمی) با عنوان “تبيين و تحليل جريان اسلامي سازي علوم و آثار آن بر تعليم و تربيت” ارائه شد و محمدتقی ابطحی (دانشجوی دکترای فلسفه علم پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) به نقد و واکاوی این مقاله مبادرت ورزید.
برای اطلاعات بیشتر پیرامون این مجموعه نشستها و ارتباط با تارنمای رب با شماره 09387521002 تماس بگیرید.
Sorry. No data so far.