استقبال تاريخي و باشكوه مردم و علماي قم از رهبر انقلاب، تمام بافته هاي 2 ماه اخير مافياي رسانه اي موسوم به «شبكه عنكبوت» را پنبه كرد.
اعضاي اين شبكه شامل رسانه هايي چون بالاترين، جرس، راديو فردا، بي بي سي، روزنت، كلمه، سحام نيوز، نوروز، راديو زمانه و… دهها رسانه همسو طي 2 ماه اخير تلاش مضاعفي را به كار بستند تا با جعل خبر و دروغ پردازي چنين القا كنند كه استقبال سردي در قم از رهبر انقلاب صورت خواهد گرفت. اما تمام اين بافته هاي عنكبوتي ديروز با امواج پردامنه محبت مردم و علما در قم از هم گسيخت به نحوي كه رسانه هاي ياد شده ديروز با وجود سپري شدن قريب 10ساعت از استقبال گرم مردم و علما، در سكوت مطلق فرو رفته و گويا «هنگ» كرده بودند.
شبكه عنكبوت پس از آن هم ضمن كتمان حماسه ديروز قم، به برخي محورهاي سخنان رهبر انقلاب پرداختند و متعرض صحت و سقم 2 ماه ياوه گويي خود نشدند.
در اين ميان سايت هايي نظير «جرس» (ارگان خارجي فتنه گران از دفتر مديريت لندن)، كلمه (وابسته به موسوي و طيف مشاركت)، بالاترين (صهيونيستي) و چند شبكه همسو با پررويي تمام و به خيال اينكه مخاطب دو ماه دروغ پراكني آنها درباره پيش بيني «استقبال سرد» را فراموش كرده، به ترديدافكني از زاويه مخالف پرداختند به اين معنا كه با انتشار مقاله اي به قلم يك عضو باند مهدي هاشمي (فاضل ميبدي) به همراه تصوير استقبال مردم از رهبري تلاش كردند چنين القا كنند كه استقبال گرم مردم از مقتداي خود، خلاف سيره اميرمؤمنان است!
اين عضو باند مهدي هاشمي مي نويسد «روزي حضرت علي(ع) سوار بر مركب در حركت بود؛ يكي از ياران در حالي كه پياده بود امام را همراهي مي كرد حضرت چون كسي را در ركاب خود ديد فرمود برگرد چرا كه رفتن مثل تو با مثل من، فتنه براي حاكم و ذلت براي مؤمن است… پيامبر هم مي فرمايد بر دهان چاپلوسان و مداحان خاك بپاشيد.»
اين رويكرد منافقانه مثلث «جرس- كلمه- بالاترين» از چند جهت جالب توجه است.
اولا هماهنگي اين حلقه 3گانه از حلقه نفاق جديد همراه موسوي گرفته تا لندن و تل آويو است.
ثانيا نويسنده مقاله به همراه عناصري نظير كديور و احمد منتظري، عضو باند نفاق مهدي هاشمي است كه اصل حركت خود را ضربه به ولايت فقيه و رهبري- چه در زمان حضرت امام و چه پس از رحلت ايشان- قرار داده اند.
ثالثا جناب نويسنده در حالي تظاهر به طرفداري از سيره پيامبر(ص) و اميرمؤمنان(ع) مي كند كه 10مهر 1387 در مصاحبه اي صريح با راديو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا) برخلاف سيره صريح پيامبر و اميرمؤمنان- عليهماالسلام- سخن گفته و تصريح كرده بود «سياست بايد از مذهب جدا باشد. سياست ورزي يك امر كاملا عرفي است و به نظر من سياست ورزي امر شرعي نيست… اگر شما بخواهيد عقايد مذهبي را در مسائل سياسي دخالت دهيد ممكن است اين اعتقادات مورد باور ديگران نباشد.» انساني با اين نگرش طبيعتا نمي تواند به سيره سياسي پيامبرو اهل بيت استناد كند!
رابعا فاضل ميبدي همان عضو گروهك جعلي «مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم» است كه در گفت وگوي چندي پيش با راديو زمانه از گروهك انحرافي، استعمارساخته و ضداسلامي بهائيت دفاع كرد. او تصريح كرده بود «اگر برداشت ما از اسلام همان برداشت نص محور باشد، از اسلام در نمي آيد كه بهايي ها حقوق داشته باشند اما با برداشت حق محور و عدل محور از اسلام اين برداشت درست است.» كه بايد پرسيد آيا استناد اخير شما به كلمات اميرمؤمنان نص محور نيست؟!
اگر از سوابق اين همكار باند مهدي هاشمي و سوابق همكاري اش با گروهك هايي نظير نهضت آزادي بگذريم و بر گفته اخير او متمركز شويم درباره مغالطه شبكه نفاق جديد بايد يادآور شد كه استقبال مردم از مقتداي خود، مصداق سواره رفتن امام علي و پياده حركت كردن همراه او در يك سفر نيست. بلكه چون حلقه، نگين ولايت و رهبري را در آغوش كشيدن و قدرت نمايي هوشمندانه و به موقع در برابر دشمنان و منافقاني است كه القا كردند ميان مردم و رهبري شان فاصله افتاده است.
از سوي ديگر بايد يادآور شد كه مسئولان جمهوري اسلامي از جمله امام و رهبري در ميان مردم و با مردم و مانند مردم زيسته اند و اگر ضرورت هايي نظير استفاده از خودرو پيش آمده، به اعتبار جنايت هاي رذيلانه اي است كه متحدان فتنه گران و منافقان جديد در گروهك هاي قديمي تر نفاق (نظير گروهك تروريستي منافقين) ترتيب دادند و به حوادث سياه 6 تير (ترور آيت الله خامنه اي)، 7 تير (شهيد بهشتي و 72 يار همراه ايشان) و 8 شهريور (ترور شهيدان رجايي و باهنر، رئيس جمهور و نخست وزير وقت) دست زدند. اين جنايتكاران البته در حوادث فتنه آلود سال گذشته و از جمله خباثت روز عاشورا و قبل از آن، در كنار فتنه گران لانه كرده در جرس و كلمه) … به ايفاي نقش پرداختند.
حالا هم به اين منافقين جديد و قديم بايد كلام اميرمؤمنان را يادآور شد كه فرمود «[منافقين] غرش كردند و جرقه زدند و با اين وجود فشل ماندند و ما غرش رعدآسا نمي كنيم مگر كه بباريم و نمي باريم مگر كه سيل جاري سازيم.»
قم ديروز شاهد باران سيل آساي محبت مردم و علما بود كه آب به لانه منافقين گرفت و اگر زنجموره اي هم بلند است، حاصل آن لاف زني و اين پاسخ كوبنده ملت نستوه است.
بين مردم با رنگ تفرقه نيندازيد اي اعراب