گوگل برای تسهیل دسترسی آگهی دهندگان به گوشی ها و تبلت های کاربران برنامه های تازه ای را به اجرا گذارده است.
این شرکت میگوید ابزاری را برای تغییر خودکار ابعاد آگهیها طراحی کرده که باعث میشود تبلیغاتی که برای نمایشگرهای رایانههای شخصی طراحی شدهاند، به سادگی بر روی نمایشگرهای کوچک تلفن همراه نیز مشاهده شوند.
همچنین برای حذف سریع آگهیها از برابر چشم بیننده و همین طور باقی ماندن آن برای مدت زمانی خاص در پایین صفحه نمایشگر گوشی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.
راهاندازی سریع این سرویس پس از انتشار خبر تاسیس پلاتفورم تبلیغاتی تازه فیس بوک موسوم به اطلس موجب شده تا رقابت این دو غول دنیای فناوری برای کسب درآمد بیشتر از بازار تبلیغات آنلاین شدت بگیرد. صرف هزینه در بازار تبلیغات همراه، با افزایش 85 درصدی امسال به 33 میلیارد دلار خواهد رسید که برابر با یک چهارم کل مبلغی است که در این حوزه خرج میشود.
Sorry. No data so far.