مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بزودی اپلیکیشن تأمیناجتماعی همراه حاوی نشانی شعب و مراکز درمانی کشور به همراه اطلاعات مورد نیاز بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران از طریق این نرم افزار عرضه میشود.
امیرعباس تقیپور اظهار داشت: نقش روابط عمومیها در عصر رسانهها و شبکههای اجتماعی باید موثرتر باشد تا بتوانند نیازهای مخاطبان را به روز پاسخ دهند.
وی افزود: روابط عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و رسانه 5 شاخه کاربردی حوزه مدیریت ارتباطات است که با ابتکار و خلاقیت میتوان نهایت تاثیرگذاری مثبت را در مخاطب داشته باشیم.
تقیپور با بیان اینکه روابط عمومی بخشی از وظایف مدیران ارشد است، تصریح کرد: روابط عمومی یک امر تخصصی شده است و باید افراد کارآمد، کارشناس و متخصص در این بخش مورد استفاده قرار گیرند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی انتقال درست نظرات و دغدغههای مخاطبان به مدیران ارشد سازمان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: افکارسنجی علمی منجر به تصمیم گیری موثر توسط مدیران ارشد سازمان میشود.
وی حضور سازمان تأمیناجتماعی در فضای شبکههای اجتماعی را مهم دانست و گفت: به زودی اپلیکیشن تأمیناجتماعی حاوی نشانی شعب و مراکز درمانی تأمیناجتماعی سراسر کشور به همراه شماره تلفنهای مورد نیاز از طریق این نرم افزار عرضه میشود.
Sorry. No data so far.