تریبون مستضعفین – رضا احسانپور- کمیسیون فرهنگی اقتصادی «قربون دانشجویان پولی» مجلس شورای اسلامی، در راستای تکریم جایگاه علم و دانشگاه، مسابقهای با عنوان «علم بهتر است از ثروت و برعکس» برگزار میکند؛ برگزیدگان این مسابقه میتوانند به صورت مادامالعمر به عنوان دانشجوی پولی، رایگان ادامه تحصیل بدهند. سوالات این مسابقه به شرح زیر است:
ماده ۲۴ و تبصره ۱ ذیل آن که بر خلاف نظر صریح رهبر انقلاب است (دیدار ماه رمضان رهبر با دانشجویان) که جریانی از دولت و مجلس توانستهاند با برنامهریزی حساب شده، بندهای متعددی به منظور خصوصی سازی آموزش، فرهنگ و بهداشت را در بخشهای مختلف برنامه بگنجانند و روز سه شنبه 11/8/89 آن را به تصویب برسانند چیست؟
الف- دانشگاههای دولتی میتوانند نسبت به تأسیس شعب در شهر محل استقرار خود یا دیگر شهرها و مناطق آزاد داخل کشور و خارج از کشور و … به صورت خودگردان و با دریافت شهریه از داوطلبان اقدام کنند. پذیرش دانشجو در شعب دانشگاههای مذکور در داخل کشور خارج از آزمون سراسری انجام خواهد شد.
ب- گزینه الف
تصویب این قانون نشانه چیست؟
الف- عدالت
ب- عدالت
ج- عدالت
د- عدالت
از دیدگاه دولتمردان و مجلسیان، علم بهتر است یا ثروت یا چی؟
الف- الم بحتر از صروط اثط
ب- دانشگاه آکسفورد و هاوایی
ج- میز
د- آقازاده
ه- یک چیز تلفیقی از هر دو؛ چیزی شبیه دانشگاه آزاد
دانشگاهها برای کمبود بودجه باید چکار کنند؟
الف- مسئولین دانشگاه و اساتید را موظف به مسافرکشی در محیط دانشگاه کنند
ب- دانشجوی پولی بگیرند
به نظر شما دانشگاه در نظام اسلامی «کارخانه آدمسازی است» یا یک «بنگاه اقتصادی» یا چی؟
الف- بنگاه همسر یابی
ب- بنگاه کافورخوری
ج- بنگاه جزوه نویسی
د- دانشگاه جایی است که اگر نباشد سازمان سنجش و این همه موسسات کنکور و غیره هم نیست و بالتبع خیلی ها از جمله اساتید دانشگاه و باغبانهای فضای سبز دانشگاه که چمن ها را آب می دهند و … بیکار میشوند، آمار بیکاری بالا میرود و این خیلی بد است
اشتیاق فراوان برخی نمایندگان و مسوولان محترم به خصوصیسازی بخشهای مختلف آموزش و پروش، آموزش عالی و بخش درمان و سلامت بخاطر چیست؟
الف- خدمت رسانی بیشتر
ب- چرک کف دست
ج- خدا میداند
د- ما فضول کار مردم نیستیم
ه- تحقق شعار هر ایرانی یک دانشجو
و- اشتغالزایی
ز- صعود به جام جهانی فوتبال
دانشجویان پولی . . . . هستند.
الف- خوشحال
ب- خوشگل
ج- از ما بهتران
د- نخبگان جامعه کنونی ایران
ه- قله های علمی
و- مدیران فردا
ز- در اولویت برای تصاحب صندلیهای دانشگاه
ح- بچههای خوبی
ط- دوستان خوبی برای تیغ زدن
طبقه مرفه جامعه . . . .
الف- حق دارد درس بخواند؛ حتی به زور پول
ب- باید حق داشته باشد؛ حتی به ناحق
ج- می تواند نماینده و مسئولین و وکیل و وزیر برای خودش بخرد
د- باید برای اشتغالزایی و کمک به قشر محروم از آنها مدرک بخرد
ه- در مواقع لازم میتواند هر کاری (بخوانید غلطی) بکند
و- وظیفه دارد به منظور رفع تبعیض خود را تا حد تحصیل در دانشگاههای دولتی تنزل بدهد!
با توجه به ظرفیت کم دانشگاهها و کم کردن مداوم آن در نوبت روزانه و افزایش ظرفیت نوبت شبانه، دانشجویان پولی را در کجای دانشگاهها جا میدهند؟
الف- جای دیگر دانشجویان
ب- روی فرق سر مسئولین دانشگاه
ج- توی قلب مسئولین دانشگاه
با توجه به اینکه دانشگاهها حتماً باید دانشجویان پولی را پذیرش کنند، چه راهکاری را برای حل مشکل کمبود فضای آموزشی پیشنهاد میکنید؟
الف- مسئولین دانشگاه و اساتید برای جا دادن دانشجویان در دانشگاه، تحت نظر رانندگان اتوبوسهای شهری یک دوره آموزشی فشرده ببینند تا بتوانند مثل اتوبوس دانشجویان را روی سر و کلهی هم و توی حلقوم یکدیگر داخل کلاسها جا بدهند
ب- اساتید قبل از کلاس موسیقی بگذارند و دانشجویان دور صندلی ها بچرخند و با توقف موسیقی دانشجویان بنشینند و به هرکسی که صندلی نرسید آن روز برود خانه
ج- نیازی به زحمت دادن به دانشجویان پولی نباشد و هر روز آنها را از خانه به دانشگاه نکشانند؛ بلکه در هنگام ثبت نام مدرک را دو دستی تقدیمشان کنند.
من اینجارو تازه کشف کردم از روی ادرسی که توی وبلاگkms88گذاشته بودین
ورود خودم و و تولدم رو تبریک وشهادت امام جواد (ع)رو تسلیت میگم
موفق باشید داییشون!!
[…] در هنگام ثبت نام مدرک را دو دستی تقدیمشان کنند. پ ن: تریبون پارک ممنوع و الا پنچر می […]
قشر مرفه نیازی به دانشگاه های داخلی ندارد؛
بلکه پول میدهد و در دانشگاههای خارج کشور درس میخواند؛
کلاسش هم بیشتر است؛
شما مدرک میگیرید که پولدار شوید !
اما آنها پولدار هستند و مدرک را کلا برای کلاسش میخواهند !
پس چه بخواهید چه نخواهید پولدار جماعت، مدرک هم دارد !
حالا تصمیم باشماست؛
سفره نعمتی گسترده شده !
یا بگذارید در هم اینجا درس بخوانند و ارز از مملکت شما خارج نکنند !
یا بگذارید ارز از مملکت شما خارج کنند !
قضیه این پولدارها با ثروت، قضیه همون اره است … .