سه‌شنبه 23 نوامبر 10 | 16:22

رپرتاژ آگهی نستله در ارگان رسمی صدا و سیما

مجله هفتگی سروش؛ ارگان رسمی صدا و سیما در یک اقدام بی سابقه اقدام به انتشار آگهی از شرکت صهیونیستی نستله بصورت رپرتاژ کرد. این اقدام در حالی صورت گرفته است که چندی پیش نیز سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به تبلیغ شيرقهوه این شرکت کرده بود.


مجله هفتگی سروش؛ ارگان رسمی صدا و سیما در یک اقدام بی سابقه اقدام به انتشار آگهی از شرکت صهیونیستی نستله بصورت رپرتاژ کرد.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که چندی پیش نیز سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به تبلیغ شيرقهوه این شرکت کرده بود اما رپرتاژ آگهی به بهانه کمک های انسان دوستانه این شرکت صهیونیستی به مسلمانان سیل زده پاکستان تقریبا در رسانه های ایران بی سابقه است.

بر اساس این گزارش در این رپرتاز گفتگو با مدیرعامل نستله، تاریخچه این شرکت و حضور گسترده نستله در کشورهای اسلامی در قالب 48 کارخانه نیز ذکر شده است و از نستله به عنوان دوستدار سلامت و تندرستی مردم مسلمان مصرف کننده محصولات این شرکت یاد شده است.

نستله در این رپرتاژ آکهی با چاپ تصویری از سیل زدگان پاکستانی سعی کرده است 500 هزار فرانک سویس کمک های خود و کارکنانش را بزرگ جلوه داه و در ردیف مدافعان حقوق بشر نشان هد. این شرکت در پایان آگهی خود حجم سرمایه گذاری خود در ایران را صد میلیون دلار اعلام می کند.

پس از حجم بالای افشاگری علیه این شرکت صهیونیستی در ایران توسط دانشجویان انقلابی و تحریم محصولات آن به شكل خودجوش، نستله در تلاش است چهره بشر دوستانه ای را از خود در ایران و منطقه ارائه کند.

مجله هفتگی سروش در شماره 1464 خود، این رپرتاژ آگهی را در ابتدای نشریه و با درج نام انگلیسی و آرم نستله انتشار داده است.

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن:

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.