شنبه 06 ژوئن 15 | 12:09

خداحافظی پژو سیتروئن با سیستم هیدرولیک

منابع آگاه در پژو سیتروئن اظهار کرده اند این فناوری که در کارخانه پژو در شمال فرانسه تولید می‌شود، در مدل کنونی سدان سیتروئن سی فایو برچیده خواهد شد.


تعلیق هیدرولیکی که زمانی رمز جذابیت سیتروئن دی اس لیموزین بود، در راستای کاهش هزینه‌ها از سوی پژو سیتروئن حذف می‌شود.

منابع آگاه در پژو سیتروئن اظهار کرده اند این فناوری که در کارخانه پژو در شمال فرانسه تولید می‌شود، در مدل کنونی سدان سیتروئن سی فایو برچیده خواهد شد.

سخنگوی پژو درباره برنامه‌های تولید این شرکت که محرمانه محسوب می‌شوند، حاضر به اظهارنظر نشد.

سیستم تعلیق هیدرولیکی سیتروئن در سال 1955 راحتی و جذابیت را همزمان در خودروهای این شرکت فراهم کرد اما اکنون مغلوب گزینه‌های الکترونیکی مانند DCC فولکس واگن شده است.

تصمیم برای حذف سیستم تعلیق در راستای تلاش کارلوس تاورس، مدیرعامل پژو برای کاهش هزینه‌ها مانند کاهش خودروهای دپو شده، حذف کارکنان و تولید قطعاتی که از منابع دیگر می‌توانند به قیمت ارزانتری تهیه شوند، گرفته شده است.

یکی از منابع آگاه به رویترز گفت: تاورس این نکته را روشن کرده که سیستمهای دیگر می‌توانند جایگزین سیستم تعلیق هیدرولیکی شوند.

جالب است که این تصمیم درست زمانی گرفته می‌شود که پژو دی اس را به عنوان یک برند خودروی لوکس توسعه می‌دهد و روی جذابیت مدلهای جدید با اتکا به مدلهای قدیمی محبوب این برند حساب می‌کند.

در میان همتایان اروپایی پژو، سیستمهای هیدرولیکی به مدلهای فوق لوکس رولز رویس یا مدلهای بالای مرسدس و آئودی محدود هستند.

فروش مدل سیتروئن سی فایو سال گذشته به حدود 10 هزار دستگاه کاهش یافت و سیستم هیدرولیک آنها سهم کوچکی در تولید کارخانه قطعه سازی پژو در کائن داشتند. این کارخانه همچنان قطعات هیدرولیک را برای رولز رویس انگلیس تامین خواهد کرد.

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن:

پربازدیدترین

Sorry. No data so far.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.